08.07.17

Музичний проект Оксани Мухи «Від Шевченка до Костенко»



Львівська співачка Оксана Муха заспівала вірш Тараса Шевченка «Якби з ким сісти хліба з’їсти». На музику поезію Кобзаря поклав композитор Дмитро Кацал.
Ця пісня — продовження культурно-мистецького проекту «Від Шевченка до Костенко».
У рамках цього проекту поезії найвидатніших українських поетів — Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесі Українки, Богдана-Ігоря Антонича, Василя Стуса, Ліни Костенко — стають піснями.
«Зізнаюся, я тільки нещодавно відкрила для себе поезію «Якби з ким сісти хліба з’їсти». Раніше якось не звертала уваги саме на цей вірш, хоч і читаю Шевченка доволі часто, — каже Оксана Муха. — А ще більшим відкриттям було для мене, коли Кобзар зазвучав у блюзі! Як влучно сказав Дмитро Кацал: «Так Шевченко ж писав у блюзі!». Саме тоді, коли я почала співати ці життєві й дуже глибокі рядки у цьому стилі, зрозуміла, про що вірш! Бувають миті, коли і мені бракує тієї рідної, безкорисливої душі, з якою можна, як писав Шевченко, «сісти хліба з’їсти» і не «одуріть на самоті»…
Проект «Від Шевченка до Костенко» зародився з іншого вірша Тараса Шевченка — «Зоре моя вечірняя», який Дмитро Кацал поклав на музику «Місячної сонати» Людвіга ван Бетховена.
Нещодавно Оксана Муха презентувала пісню «Вечірнє Сонце» на поезію Ліни Костенко.

Немає коментарів:

Дописати коментар